آموزش طراحی بسته بندی جدید به یک دلیل کاملاً واضح و مناسب انجام می شود: جمع آوری و محافظت از یک محصول ، ارائه نام تجاری خود و انتشار یک پیام مثبت. در صورت لزوم ، محصول بسته بندی از نظر ایمنی تضمین نشده بلکه ضایعات است. این همان چیزی است که شما یک بار استفاده می کنید و آن را دور می ریزید. البته ، مدل سازی در صنعت به محیط نور می ریزد ، اما چه کسی می گوید ایده بسته بندی جعبه باید ابعادی باشد (اصطلاحاً)؟
آموزش طراحی بسته بندی مقدماتی چند منظوره همچنین می تواند به عنوان یک محصول کانتینر مورد استفاده قرار گیرد و بعد از اتمام محصول برای مصارف دیگر استفاده شود. بسته بندی چند منظوره همچنین می تواند تجربه بوکس را افزایش داده و مشتریان را نه تنها در مورد محصولی که می خرند بلکه در بسته بندی خود نیز انگیزه دهد. تک شاخ دیگر در جهان بسته بندی ، بسته بندی چند منظوره با معرفی طرح های جدید و جذاب نوآورانه تر می شود. ما چندین نمونه جالب از کاربردهای مختلف الزام آور را گردآوری و جمع آوری کردیم.
تصویر Verge
پیتزا ، Netflix و Chill – جعبه جعبه یک پروژه است
کلاه های پیتزای هنگ کنگ ، معروف به “جعبه oxbuster” ، تصمیم گرفته اند که کلاه های پیتزا هنگ کنگی خود را با آوردن پاهای خود به جعبه ای که بعد از آن می تواند به دیواره تبدیل شود ، شروع کنند. سپس پیتزا را بردارید. این میز همچنین شامل یک میز پیتزا بود که همه به عنوان ذره بین در جعبه های پیتزا قرار داشتند. پس از تنظیم جعبه ، تلفن خود را به داخل بکشید ، چراغ ها را خاموش کرده و امشب از فیلم خود لذت ببرید.
تصویر از Vice.com
VR، IRL – عینک واقعیت مجازی مقوایی
در سال 2016 ، کوکا کولا نسخه ای از بسته بندی مقوایی کلاسیک خود را منتشر کرد که می تواند پس از برداشتن قوطی ها ، در عینک واقعیت مجازی تا شود. Coca-Cola که برای انتخاب کشورهای اسکاندیناوی در دسترس است ، موفق شده است آگاهی تکنولوژیکی و رو به گسترش را با صدای آشنا و محبوب خود ترکیب کند.
تصویر از Design Boom نشات گرفته است
مک ناگتس دارای یک اسپیکر تلفن هوشمند مقوایی جانبی R&B
برای جشن 22 سالگی مک فلوری ، مک دونالد نگهدارنده نوشیدنی مقوایی نسخه محدودی را راه اندازی کرده است که به عنوان سخنران نیز فعالیت می کند. این سینی که به “بمب باکس مک دونالد” معروف است ، ضرب المثلی را به همراه داشت که به شما امکان می دهد بسته را زیر و رو کنید ، 2 مخروط فویل دار بپوشانید ، تلفن خود را فشار دهید ، به بازی بپردازید و به مهمانی تبدیل شوید. بسته بندی نسخه محدود ، تولید شده در دانشگاه واترلو ، منتشر شده در کانادا ، 100٪ قابل بازیافت.
پایداری قطعاً به کلمه ای کلیدی در دنیای بسته بندی تبدیل شده است. یک جستجوی ساده در گوگل برای کلمات “پایدار” و “بسته بندی” یک میدان مینا از لیست های خوب قدیمی ، تبلیغات و “ثروتمندان ثروتمند” را به همراه خواهد داشت. اما بسته بندی هوشمند و پایدار چه شکلی است؟ چگونه حاصل می شود ، و سپس اجرا می شود؟ امروز ما در حال بررسی بسته بندی پایدار هستیم.
برخی از نمونه های مورد علاقه ما برای پایداری در بسته بندی را بررسی کنید:
(تصویر با مجوز از https://shopca.zimtchocolates.com/)
شکلات زیمت
تولید کننده محلی شیرینی سازی ونکوور. زیمت به اخلاق خود افتخار می کند. آنها وگان ، پایدار و متعهد به پس دادن هستند. این امر در طراحی بسته بندی آن به خوبی منعکس شده است. بسته بندی آنها از روی تصاویر تمیز و حداقل قلم ، سادگی زیبایی را منتقل می کند. بسته بندی های شکلات شکل آنها از 100٪ کاغذ بازیافتی ساخته شده و کاملاً زیست تخریب پذیر هستند. یعنی شما می توانید یک میله کامل و بدون مصرف بگیرید ، آن را مستقیم در خاک دفن کنید و اجازه دهید طبیعت جادوی خود را انجام دهد (بسته بندی و همه چیز)!
(تصویر با مجوز از https://www.skinsapiens.com/)
پوست ساپینس
Skin Sapiens یک خط طبیعی مراقبت از پوست است که در مادرید متولد شده است. مأموریت آنها این است که تمام چیزهای بدی را که شرکت های سنتی مراقبت از پوست از آن استفاده می کنند ، با چاپ کوچک استفاده کنند. وظیفه و طراحی بسته بندی به طور یکپارچه مخلوط می شوند تا یک رویکرد زیبا و مینیمالیستی برای مراقبت از پوست را نشان دهند. بسته بندی آن به خاطر سازگار بودن با محیط زیست افتخار می کند. همه بسته بندی آنها از جعبه های پستی مقوایی گرفته تا ظروف پلاستیکی آنها قابل بازیافت است. پوست ساپینس حتی با استفاده از بطری های نوشیدنی بازیافتی برای مراقبت از پوست خود ، گام فراتر می برد.
اکو در قلب
Eco at Heart مأموریت دارد که پلاستیک ها را کاهش دهد (ریشه کن کند) و جامعه ای آگاه از محیط زیست ایجاد کند. آنها وسایل روزمره را برای استفاده بارها و بارها ایجاد می کنند. Eco at Heart از چوب های سخت قابل استفاده مجدد ، پد های بامبو و کیسه های مواد غذایی پنبه ای می کوشد تا جایگزین های بدون پلاستیک را برای جامعه فراهم کند. هویت نام تجاری آنها یادآور موج تنبل اقیانوس است و طرح رنگ پاستل خاموش آنها با تجدید قطره قطره قطره می شود. تمام بسته های مقوایی و کاغذی آنها از مواد بازیافتی و جوهر گیاهی ساخته شده است.