آموزش طراحی کاراکتر جادوگر در Adobe Illustrator

“من برای شما زیبایی می آورم” در این راهنمای آموزش طراحی کاراکتر در illustrator  معنای کاملاً جدیدی به خود گرفته است. جادوگر شیطانی غرب در حال حاضر مجموعه ای از شلوارک کوتاه را پوشیده است که با رفتارهای عجیب او رقابت می کند. وقتی از جادوگر شگفت انگیز و میمون های اطرافش پرواز می کنیم به سفر دیوانه وار از طریق فرم و رنگ بپیوندید.

1. طراحی را ترکیب کنید
من این عکس را از کتاب طراحی خود گرفته ام تا بتوانم با استفاده از اسکنر 200 dpi خود ، بیشترین جزئیات را ثبت کنم.

در این آموزش مجازی طراحی کاراکتر ما با فتوشاپ با کیفیت و تمیز کار خواهیم کرد و اکنون شروع به کار می کنیم. من برای این پروژه خاص در حال کار بر روی Adobe Illustrator در حالت RG 11 R 17 اینچ هستم.

من لایه اول را “طرح” می نامم و لایه را قفل می کنم تا به طور تصادفی کار نکند. ما این کار را به عنوان رهبر خود انجام خواهیم داد.
2. خطوط اصلی بدن را اضافه کنید
سطح 1
با استفاده از یک ابزار قلم (P) ، با یک ضربه 2 نقطه ای شروع به کشیدن خطوط صورت او کردم. خواهید دید که بیشتر فرم های من از ابتدا شروع شده است. البته ، شما می توانید همانطور که می خواهید شروع کنید ، اما این به من اجازه می دهد بقیه بازیکنان را جذب کنم.

خط اول کم رنگ است
سطح 2
وقتی روی این بردار کار می کنیم ، با استفاده از ابزار Shift-W با وزن خط بازی می کنیم. من می خواهم با یک حرکت نازک شروع کنم ، معمولاً در حدود 0.15 امتیاز ، در صورت لزوم گسترش می یابد.

مرحله 3
من موقع ساختن خطوط هر از گاهی رنگ عوض می کنم. تلاش برای جستجوی بیشتر اگر خط تیره ای وجود داشته باشد دیدن قسمت بالای نقاشی مداد دشوارتر خواهد بود.

4 مرحله
همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، من آجر را با وزن سکته 0.25 ساخته ام ، که معمولاً کوچکترین وزنی است که ما به راحتی در این پروژه استفاده خواهیم کرد.

5 مرحله
من پروژه را دوباره طراحی کردم تا تفاوت بین جزئیات را راحت تر ببینم.

اطلاعات خط بدن را وارد کنید

سطح 1
توجه داشته باشید که من شفافیت را پایین می آورم تا نقاشی را مستقیماً در زیر مشاهده کنم. معمولاً 40-50٪ کار را انجام می دهند.

سطح 2
در اینجا ، من نسخه پاک و بدون Sketch را ارائه می دهم. این یک دنیا تفاوت ایجاد می کند ، نه؟

مرحله 3
در این مرحله من همچنان به نمایش نسخه تمیز بالای نقشه ادامه می دهم. می بینید که ما کارهای زیادی برای تکمیل داریم ، اما رنگ و اندازه نتیجه نهایی ما راحت تر خواهد بود.

4- با جزئیات پیچیده بدن جادوگر ادامه دهید
سطح 1
یک روش آسان برای ایجاد یک برش استفاده از یک ابزار عرض است. این سریع و یک روش کاملاً زیبا و قابل تنظیم برای ایجاد “مجموعه” مناسب است.

سطح 2
در طول این مرحله با شنل ، انگشتان ، مو و پرها پیشرفت کردم. من از خطوط نسبتاً کوچکی استفاده می کنم که با کمک ابزار قلم (P) ساخته شده اند و برای تهیه نسخه تمیز پروژه از طرحی پیروی می کنم.

مرحله 3
در این مرحله جزئیات لباسم را اضافه کردم. من اشکال ساده ای را جمع کرده ام که بعداً به راحتی می توان آنها را نقاشی کرد.

ممکن است پیچیده به نظر برسد ، اما مرواریدها فقط دایره های کوچکی هستند که توسط ابزار بیضی (L) تولید می شوند.

مرحله 4
من همچنین برای ساختن بلورهای زمردم کمی وقت گذاشتم. وزن سکته کاملا ضخیم تر است. حدود 2.5 امتیاز ضخامت دارد. این جزئیات کوچکی است ، بنابراین باعث می شود بلورها بیشتر دیده شوند.

مرحله 5
در اینجا می توانیم تمام جزئیات آورده شده به نیمه بالایی بدن جادوگر را ببینیم. چین هایی به روسری متصل به کلاه اضافه کردیم و ابرها را نیز در آسمان شروع کردیم.

مرحله 6
بعد ، من یک لایه اضافه کردم که شامل پس زمینه Gradient ما می باشد. بعضی اوقات ، باید برگردید تا ببینید چقدر فاصله دارید. من چنین دیدگاهی پیدا می کنم

5. عناصر را در پس زمینه اضافه کنید
سطح 1
مرحله بعدی شروع یک لایه جدید است که عناصر پس زمینه را در خود جای داده است. همچنین برای سهولت کار از لایه Gradient نیز جدا خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید که من برای جلوگیری از خطاهای انتخاب ، تمام لایه های استفاده نشده را قفل می کنم.

سطح 2
من به اضافه کردن ساختمانهای شهر زمرد و جاده آجرهای زرد ادامه دادم. من آجرهایم را با دست آزادم درست می کنم ، بنابراین فکر نکنید اینجا لازم است کاملاً دقیق باشید. حتی برخی از نقص ها به شخصیت اضافه می کنند.

مرحله 3
در طول این مرحله من گلهای بسیار ساده ای درست کردم که سپس گروه آنها را تنظیم کردم (Control-G) تا مدیریت آنها را تسهیل کنم.

من چند خوشه گل اینجا و آنجا ساخته ام ، اما این کار را با رویکردی مینیمالیستی انجام می دهم. این بار من به یک زمینه خشخاش دقیق فشار نخواهم داد ، فقط به این دلیل که بعد از رنگ آمیزی آن ، به عنوان یک میدان کاملاً خوانا خواهد بود.

6. یک بالون و گردباد بسازید
سطح 1
مرحله بعدی ساخت بادکنک گرم است. من با بیضی ساده (L) شروع کردم و نیمه های بالا و پایین را باند کردم و به شکل یک بادکنک کامل درآمدم.

سطح 2
بعد از اینکه خطوط بالون داغ را تمام کردم ، لایه Gradient خود را اعمال کردم تا ببینم رنگهای من در پشت آن چگونه است. این رنگ نهایی نیست ، اما به من اجازه می دهد تا از نظر بصری آن رنگ را رد کرده و رنگ بعدی را آزمایش کنم.

دیدگاهتان را بنویسید