در اطلاع رسانی طراحی کارت ویزیت و رنگ برنامه ، دو گزینه طراحی کارت ویزیت بصری برای نامگذاری در طراحی کارت ویزیت مهم است. آموزش طراحی کارت تجاری نه تنها در ساخت کارت ویزیت شما کمک زیادی می کنند ، بلکه به جنبه های دیگر طراحی کارت ویزیت مانند طرح تجاری و مارک تجاری در کارت ویزیت شما نیز کمک می کنند… CONTINUE
قبل از هر چیز ، قبل از اینکه اصول نوشتن کارت ویزیت را یاد بگیرید ، باید از آرم برند در طراحی کارت ویزیت و روانشناسی رنگ در طراحی کارت ویزیت آگاه باشید ، که ما توصیه می کنیم شما یاد می گیرید که برای یک تجارت خوب آموزش انجام دهید.
اگر به فکر یک طرح تجاری هستید یا می خواهید آن را انجام دهید ، این مقاله برای شما مناسب است. موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از شروع برنامه ریزی و انتخاب مواردی مانند خودکار و رنگ به خاطر داشته باشید. در اینجا چهار مرحله اصلی برای استفاده بیشتر از کارت ویزیت خود آورده شده است.
معمولی
اندازه و جهت مدل کسب و کار اولین عنصری است که باید در نظر بگیرید. من اکثریت را به سه گروه تقسیم کردم:
قالب منظره رایج ترین است. با صدای خوب ، به راحتی می توان سمت الگو را به راحتی خواند ، مخصوصاً هنگام نشستن روی کارت. قالب نمونه را می توان توسط هر چاپگر چاپ کرد.
از جنبه منفی ، این تقریبا طبیعی است. از آنجا که بیشتر طراحان از فضای سبز استفاده می کنند ، عملکرد اغلب بی نظیر است و تشخیص آن دشوار است.
نوع تصویر قطعاً ظریف تر و تمیزتر است. من واقعاً از این رابطه لذت می برم و بیشتر افرادم موافق خواهند بود. عکس ها را می توان با هر ماشین چاپی چاپ کرد ، درست مثل کاغذ روغنی
مشکل اصلی این است که هنگام تهیه کارت ویزیت خواندن این طرح دشوار است ، اما در پشت آنها عالی هستند.
اگر واقعاً می خواهید از یک مربع یا برش خاص خودنمایی کنید ، این راهی است که باید طی کنید. این یک روش شگفت انگیز برای ارائه کارت ویزیت به مشتریان است زیرا بسیار متفاوت از کاغذهای معمولی است.
بسیاری از چاپگرها کارت ویزیت با فرمت مربع ارائه می دهند. و برخی از چاپگرها می توانند کارت را به هر شکلی مانند قطره یا دایره برش دهند. اما توجه داشته باشید که هر چاپگری نمی تواند این اشکال منحصر به فرد را چاپ کند.
باز هم ، تأثیر منفی تلاشی برای درج کارت ها به دارنده کارت ویزیت است. هزینه های برش های ویژه کاملاً بیشتر از بلیط های معمولی است.
بنابراین چگونه جهت گیری مناسب را برای مشتریان خود انتخاب می کنید؟ اولین عامل بررسی شخصیت کسب و کار و یادگیری رهنمودهای تجاری آنهاست.
عامل دوم بودجه است. اگر مشتری می خواهد پس انداز کند ، باید از طرح اولیه تری استفاده کنید.
حالا که دانستید از کدام جهت باید استفاده کنید … بیایید به گزینه های مختلف مواد برویم.
2. مواد
متداول ترین مواد برای کارت های بازرگانی عبارتند از:
روزنامه
پلاستیکی
فولاد ضد زنگ
البته موارد بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید ، اما در بیشتر موارد از یکی استفاده می کنید.
روزنامه
کارت کسب و کار
کارت ویزیت ساخته شده از کاغذ DIY توسط Art Bar
این قطعاً متداول ترین ماده برای کارت ویزیت است. شرکت های چاپی انواع مختلفی از کاغذ ضخیم تا ضخیم و بدون روکش تا روکش دارند.
حتی سایه های مختلف سفید برای انتخاب وجود دارد ، اما به خاطر داشته باشید که باید هر چاپگر را بررسی کنید زیرا چاپگرهای مختلف از کاغذهای مختلف استفاده می کنند.
همانطور که کاغذ می تواند از نظر وزن و رنگ متفاوت باشد ، قیمت نیز می تواند متفاوت باشد. شما می توانید کاغذ بسیار نازک را با قیمت پایین تهیه کنید اما کیفیت چنین کاغذی عالی نیست. کاغذ نازک به راحتی ترک می خورد و در نهایت به نظر می رسد تا شده یا خراشیده شده است. بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید و با کاغذهای ضخیم بروید.
پلاستیکی
طبق تجربه من ، بیشتر مشتریانی که از کارت های پلاستیکی استفاده کرده اند ، تمایلی به استفاده مجدد از آنها ندارند. لمس آنها عالی است و ممکن است مانند کاغذ جمع نشوند ، اما حتی از ضخیم ترین کارت کاغذی نیز بسیار گران هستند. بیشتر مشتری ها در صورت انجام کاغذ خوب دلیل واقعی برای پرداخت پول بیشتر ندارند.
کارت ویزیت شفاف
کارت ویزیت پلاستیکی شفاف توسط مارتینا وودزیکا
توجه داشته باشید که هر چاپگری چاپ کارت ویزیت پلاستیکی را ارائه نمی دهد. باید کارت شفاف ، پروتئینی یا مات بودن کارت را به چاپگر خود اطلاع دهید.
مهم این است که هنگام طراحی به شفافیت فکر کنید زیرا می توانید همه چیز را از قسمت جلو به عقب ببینید.
فولاد ضد زنگ
این یکی از موارد مورد علاقه من است زیرا گزینه های مختلفی برای اجرا وجود دارد و یک ماده منحصر به فرد است. می توانید برشهای منحصر به فردتری ایجاد کنید زیرا لبه ها به راحتی کارتهای کاغذی پاره نمی شوند.
بزرگترین مشکل هزینه بالای تولید و یافتن چاپگری است که بتواند به طور خاص روی این ماده چاپ کند.
همانطور که گفتم ، تعداد زیادی مواد دیگر وجود دارد که می توانید مانند چوب ، پارچه و غیره استفاده کنید. نکته اصلی این است که انتخاب کنید چه چیزی برای مشتری شما بهتر کار می کند ، البته تجارت وی البته بودجه وی است.
هنگامی که مواد طراحی کارتها را انتخاب کردم ، به فکر جوهر می افتم.
3. چاپ و جوهر
روش های مختلفی برای چاپ کارت ویزیت وجود دارد:
چاپ 1 یا 2 رنگی
4 چاپ افست رنگی
4 رنگ و یک رنگ نقطه ای دیگر
جوهر فویل
چاپ در 1 یا 2 رنگ
برخی از مشتریان واقعاً بودجه کمی دارند. در این موارد می توانید از چاپ ساده 1 یا 2 رنگی که اکثر چاپگرها ارائه می دهند استفاده کنید.
یک راه خوب برای اقامت در بودجه کم استفاده از رنگ سیاه یا خاکستری برای آرم و اطلاعات است.
چاپ افست 4 رنگ (CMYK)
این گزینه چاپ پیش فرض است که اکثر مردم با آن آشنا هستند. رنگ های استفاده شده عبارتند از:
(فیروزه
(ارغوانی
(زرد
(K) ey (سیاه)
در بیشتر موارد از چاپ CMYK برای طراحی های خود استفاده می کنید.
4 رنگ به علاوه رنگ لکه
این همان رنگ بالا است به علاوه سایر رنگهایی که نمی توانید CMYK را مخلوط کنید – آنها رنگهای جداگانه هستند.
چه زمانی نیاز به استفاده از 5 یا 6 رنگ دارید؟ فکر کنید طلا یا نقره … رنگ طلای واقعی نمی تواند از CMYK چاپ کند و اگر رنگ قهوه ای یا مایل به زرد و کدر بود. به جای مخلوط کردن رنگ طلای CMYK ، چاپگر از رنگ طلای اضافی با CMYK استفاده می کند. طلای موجود در کارت با رنگ طلایی و بقیه با CMYK چاپ شده است.