چگونه کارت ویزیت طراحی کنیم؟

کارت های ویزیت یکی از ساده ترین و مثرترین روش ها برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان شما است. در این مقاله آموزش کورل به یک سایت خارجی پیوند می دهد. ما یک کارت ویزیت طراحی کردیم و سعی کردیم در این مسیر به شما کمک کنیم.

هدف کارت را تعیین کنید

هدف کارت راهنمایی شما در زمینه طراحی ، محتوا ، طرح و مواد است. بسته گرافیکی CorelDRAW به شما کمک می کند تا طراحی های حرفه ای ایجاد کنید. با این حال ، قبل از شروع به طراحی کارت ویزیت خود ، آموزش جامع کورل دراوE به یک سایت خارجی لینک می شود. لطفاً در وهله اول دلیل اشتراک کارت را مشخص کنید. آیا برای تبلیغ شرکت خود آنها را پشت سر می گذارید؟ آیا می خواهید به دیگران اجازه دهید بعد از شبکه آموزش جامع کورل دراوE با شما تماس بگیرند؟ مخاطب شما کیست؟ آیا دوست دارید آنها را به چشم انداز منتقل کنید؟ می خواهید دارنده کارت چه کاری انجام دهد؟

اگر به شخصی کارت بدهید و بلافاصله نگویید چه کاری باید انجام دهید ، خطر هدر رفتن بیش از حد کارت خود را دارید. حتماً نقطه فروش خود را وارد کنید. لطفاً حداقل یک دلیل مهم در مورد نیاز دارنده کارت برای تماس با شما را مطرح کنید.
ایجاد یک طرح

بیایید با آرم شما شروع کنیم

آرم شما قسمت اصلی کارت ویزیت شماست. تبدیل لوگو به عنصر اصلی کارت شما چشم نواز است و به شما کمک می کند بعداً بازده خود را فعال کنید. اطمینان حاصل کنید که آرم ، مارک و رنگ شما با آرم شرکت شما مطابقت دارد.
اصل را بخاطر بسپارید

کارتهای بازرگانی هدر می روند مگر اینکه گیرنده بتواند از آنها برای تماس با سایتهای خارجی طبق آموزش جامع کورل دراوELinks استفاده کند. استفاده کنید. حتماً تمام جزئیات مربوطه را ذکر کنید. با این حال ، برای جلوگیری از بسته بندی بیش از حد کارت ویزیت ، باید حداقل موارد زیر را درج کنید:
نام شرکت (در صورت وجود ، اگر فریلنسر هستید و شرکت مستقر ندارید از نام خود استفاده کنید)

عنوان

شماره تلفن (برای تلفن های اداری و تلفن همراه)

سایت اینترنتی

پست الکترونیک

اطلاعات اختیاری به اطلاعاتی که به گیرنده ارائه می دهید بستگی دارد.

نام کاربری توییتر

نمایه LinkedIn

پروفایل فیس بوک

لینک نمونه کارها

پروفایل اینستاگرام

خلاق بودن

خلاقیت کارت شما را از سایر کارتهای آموزش جامع کورل دراوE متمایز می کند. هرچه منحصر به فرد به نظر برسد ، به راحتی به خاطر سپردن آن انجام می شود. (این کارت های ویزیت منحصر به فرد را بررسی کنید) به عنوان مثال ، اندازه استاندارد کارت ویزیت 3½ “X2” است. اما اگر از اندازه دیگری استفاده کنید ، کارت با کارتهای دیگر متفاوت خواهد بود. با رنگ ، بافت ، اندازه و حتی اشکال کارت آزمایش کنید. اما مراقب باشید که دیوانه نشوید. در غیر این صورت ، گیرنده آن را جدی نمی گیرد.
بوسه (ساده نگه دارید ، مضحک است)

کارت بارگذاری شده یک کارت گمراه کننده است. تعادل از نظر خلاقیت با قابلیت خواندن و درک بی نظیر است.
دو یا کمتر از رنگ اصلی
بیشتر مشاغل و افراد از کارت های ویزیت سفید استفاده می کنند که بر اساس آموزش کورل اساسی از حروف سیاه استفاده می کنند. ترکیب رنگ سفید و سیاه ایمن ظریف است ، یک پارچه سفید خالی را ارائه می دهد و می توانید به همان اندازه که دوست دارید خلاق باشید. برای تأکید بر کارت می توانید انحراف از این معیار را انتخاب کنید ، اما آن را دو رنگ بگذارید. اگر بیش از دو رنگ استفاده می کنید ، تهیه کارت ممکن است چندان جدی نباشد. با این حال ، این قانون در مورد آرم ها یا تصاویر اعمال نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید